Primena
standarda
Konkurentnost i profitabilnost predstavljaju ključne elemente održavanja i rasta svakog preduzeća. Ova dva elementa tesno su povezana sa trećim pojmom: KVALITET. U veoma oštrim uslovima konkurencije na tržištu kvalitet danas predstavlja odlučujući faktor.
Set ovih međunarodnih standarda stavlja u fokus,u celom svetu prihvaćen stav o zaštiti životne sredine za čistiji, bezbedniji i zdraviji svet za sve nas. Ovi standardi omogućuju organizacijama da svoje napore u zaštiti životne sredine usklade sa kriterijumima usvojenim na međunarodnom nivou.
Serija standarda OHSAS 18000 su međunarodni standardi za menadžment zaštitom zdravlja i bezbednošću na radu. On definiše zahteve za efikasnu kontrolu svih aspekata zdravlja i bezbednosti na radu obezbeđujući usaglašenost sa zakonskim obavezama kao i mogućnost stalnog poboljšavanja svojih performansi.
Primena HACCP sistema bazirana je na odgovarajućim zakonskim propisima u oblasti poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda i primeni GMP (Dobra proizvođačka praksa), GHP (Dobra higijenska praksa) i GLP (Dobra laboratorijska praksa).
Interaktivna komunikacija u lancu hrane je esencijalna da bi se identifikovali rizici u vezi sa bezbednošću hrane i adekvatno kontrolisali na svakom stepenu lanca. To podrazumeva komunikaciju sa korisnicima i isporučiocima radi identifikacije rizika definisanja kontrolnih mera radi isporuke bezbedne hrane krajnjim potrošačima.
Standard ISO/TS 16949 je ISO tehnička specifikacija koja je nastala kao rezultat spajanja postojećih standarda za sistem menadžmenta kvalitetom u automobilskoj industriji, QS-9000(USA), VDA6-1(Nemačka), EAQF (Francuska ), AVSQ (Italija).
ISO/IEC 27001:2005 definiše zahteve za uspostavljanje, primenu, monitoring i preispitivanje, održavanje i poboljšanje sistema menadžmenta za upravljanje rizicima bezbednosti informacija.
Sa razvojem međunarodne trgovine, redukcijom trgovinskih barijera i liberalizacijom u ekonomskoj sveri naglo je ubrzan trend rasta sistema i postupaka ocenjivanja usglašenosti proizvoda...
Ocenjivanje usglašenosti je naziv za procese kojima se dokazuje da je proizvod, proces i usluga ili sistem menadžmenta ili telo koje to ocenjuje ipunjavaju definisane zahteve.
Ocenjivanje usglašenosti je naziv za procese kojima se dokazuje da je proizvod, proces i usluga ili sistem menadžmenta ili telo koje to ocenjuje ipunjavaju definisane zahteve.
Jedinstveno tržište Evropske unije (EU) predstavlja jednu od najvećih dostignuća savremenog sveta. Ovaj ekonomski prostor u kome proizvodi, usluge, kapital i rad mogu slobodno da cirkulišu, predstavlja osnov...
Efikasno korišćenje energije pomaže organizacijama osim uštede novca tako i čuvanje resursa i uticaj na klimatske promene u svim sektorima korišćenjem energije mnogo efikasnije kroz razvoj sistema menadžmenta energijom.
Rizici organizacije (koji mogu štetiti i uticati na organizaciju) mogu imati posledice na ekonomske performanse, njenu profesionalnu reputaciju kao i na bezbednost životne sredine i društvo.
Privreda i organizacije ne rade i funkcionišu u vakumu. Njihov odnos prema okolini i životnoj sredini u kojima oni funkcionišu je kritičan faktor njihove mogućnosti da stalno funkcionišu efikasno.
Wind turbines ISO 50001 - Energy management
ISO 14000 family - Environmental management
ISO 9000 family - Quality management
ISO 22000 - Food safety management
ISO/IEC 27001 - Information security management
Uvedite sami sistem menadžmenta kvalitetom.
Novi paket Vam to omogućuje na lak, brz i jeftin način.
GARANTOVAN SERTIFIKAT.
Poručivanje željenog paketa možete izvršiti putem interneta, popunjavanjem porudžbine, prateći sledeći link:
Kako uvesti sistem menadžmenta kvalitetom ISO 9001
Kako uvesti sistem menadžmenta životnom sredinom ISO 14001
Kako uvesti HACCP sistem, Codex Alimentarius, CAC/RCP 1-1969, Rev.4-2003
Kako akreditovati laboratoriju za ispitivanje ISO/IEC 17025
Total Quality Consulting pruža pristupačan, razumljiv i efikasan konsalting za Menadžment sisteme:
Konkurentnost i profitabilnost predstavljaju ključne elemente održavanja i rasta svakog preduzeća. Ova dva elementa tesno su povezana sa trećim pojmom: KVALITET. U veoma oštrim uslovima konkurencije na tržištu kvalitet danas predstavlja odlučujući faktor. Proizvod, kvalitet usluga, kao i odnosi sa kupcem moraju biti vrhunskog kvaliteta. Zbog toga kvalitet i menadžment kvalitetom imaju vitalnu funkciju u ispunjavanju zadovoljstava korisnika, efikasnosti i profitabilnosti preduzeća.
Sistem menadžmenta kvalitetom je način da vaša organizacija upravlja i kontroliše sve svoje poslovne aktivnosti koje se odnose na kvalitet. Sistem menadžmenta zajedno sa aktivnostima planiranja, procesima, resursima i dokumentacijom obezbeđuje postizanje definisanih ciljeva kvaliteta, razvoj proizvoda i usluga u cilju ispunjavanja zahteva kupaca. Zbog toga su standardi serije ISO veoma značajno sredstvo za zemlje u razvoju i sa tranzicionom ekonomijom da demonstriraju svojim kupcima, naročito na stranom tržištu, da imaju mogućnosti da proizvode konstantno prema njihovim zahtevima.
U cilju postizanja usaglašenosti proizvoda i usluga sertifikacioni proces treba da utvrdi da organizacija ima sistem menadžmenta kvalitetom koji je usaglašen sa zahtevima standarda ISO 9001.
Posebno se očekuje da organizacija:
1. Ima uspostavljen sistem menadžmenta kvalitetom koji je prilagođen njegovim proizvodima i procesima i u skladu sa predmetom sertifikacije.
2. Analizira i razume potrebe i očekivanja korisnika kao i zahteve propisa i zakona koji se odnose na njegov proizvod.
3. Osigura da su karakteristike proizvoda specificirane u cilju da ispune zahteve korisnika i zakona i propisa.
4. Ima definisane procese i tako upravljanje procesima koji su neophodni za ispunjavanje očekivanja: usaglašenost proizvoda i zadovoljstvo korisnika.
5. Obezbeđuje valjanost resursa neophodnih za podršku procesima proizvodnje kao i monitoring ovih procesa.
6. Vrši monitoring i konrolu karakteristika proizvoda
7. Spremna da spreči neusaglašenostii sistematično poboljšava procesa za: