Kontaktirajte nas

Poručivanje programskih paketa

Uvedite sami sistem menadžmenta kvalitetom.

Novi paket Vam to omogućuje na lak, brz i jeftin način.

GARANTOVAN SERTIFIKAT.

Poručivanje željenog paketa možete izvršiti putem interneta, popunjavanjem porudžbine, prateći sledeći link:

Poručite

 

 

 

Popularni standardi

  • ISO 9000 Quality management
  • ISO 14000 Environmental management
  • ISO 26000 Social responsibility
  • ISO 50001 Energy management
  • ISO 31000 Risk management
  • ISO 22000 Food safety management
  • ISO 27001 Information security management
  • ISO 20121 Sustainable events

 

Publikacije

Kako uvesti sistem menadžmenta kvalitetom ISO 9001

Kako uvesti sistem menadžmenta životnom sredinom ISO 14001

Kako uvesti HACCP sistem, Codex Alimentarius, CAC/RCP 1-1969, Rev.4-2003

Kako akreditovati laboratoriju za ispitivanje ISO/IEC 17025

Poručite


 

Login Form

ISO 9001:2015

ISO 9001:2015, Sistemi menadžmenta kvalitetom

Total Quality Consulting pruža pristupačan, razumljiv i efikasan konsalting za Menadžment sisteme:

  • ISO 9001, Sistem menadžmenta kvalitetom - Zahtevi,
  • ISO /TS 16949, Sistem menadžmenta kvalitetom - Posebni zahtevi za primenu ISO 9001 za proizvodnju automobile i rezervnih delova - Uputstvo,
  • ISO 13485, Sistem kvaliteta - Medicinski uređaji - Posebni zahtevi za primenu ISO 9001...

 

  • ISO/TS, Naftna, petrohemijska i gasna industrija - Specifični sistemi menadžmenta kvalitetom,
  • ISO 15161, Uputstvo za primenu ISO 9001 u industriji prehrambenih proizvoda i pića.
  • IWA 1, Sistem menadžmenta kvalitetom - Uputstvo za procese poboljšavanja u zdravstvenim organizacijama
  • IWA 2, Sistem menadžmenta kvalitetom - Uputstvo za primenu ISO 9001 u obrazovanju
  • IWA 4, Sistem menadžmenta kvalitetom - Uputstvo za primenu ISO 9001 u lokalnoj upravi

Sistem menadžmenta kvalitetom – ISO 9000

Konkurentnost i profitabilnost predstavljaju ključne elemente održavanja i rasta svakog preduzeća. Ova dva elementa tesno su povezana sa trećim pojmom: KVALITET. U veoma oštrim uslovima konkurencije na tržištu kvalitet danas predstavlja odlučujući faktor. Proizvod, kvalitet usluga, kao i odnosi sa kupcem moraju biti vrhunskog kvaliteta. Zbog toga kvalitet i menadžment kvalitetom imaju vitalnu funkciju u ispunjavanju zadovoljstava korisnika, efikasnosti i profitabilnosti preduzeća. 

Šta je sistem menadžmenta kvalitetom?

Sistem menadžmenta kvalitetom je način da vaša organizacija upravlja i kontroliše sve svoje poslovne aktivnosti koje se odnose na kvalitet. Sistem menadžmenta zajedno sa aktivnostima planiranja, procesima, resursima i dokumentacijom obezbeđuje postizanje definisanih ciljeva kvaliteta, razvoj proizvoda i usluga u cilju ispunjavanja zahteva kupaca. Zbog toga su standardi serije ISO veoma značajno sredstvo za zemlje u razvoju i sa tranzicionom ekonomijom da demonstriraju svojim kupcima, naročito na stranom tržištu, da imaju mogućnosti da proizvode konstantno prema njihovim zahtevima. 

Zašto uvesti sistem menadžmenta kvaliteta?

Pored navedenih prednosti neki od bitnih razloga za uvođenje sistema menadžmenta kvaliteta su:

  • poboljšavanju performansi vašeg poslovanja i produktivnosti
  • fokusiranje na ciljeve vašeg poslovanja i očekivanja vaših korisnika
  • povećanje i održavanje kvaliteta vaših proizvoda i usluga da bi ispunili zahteve vaših korisnika i očekivane potrebe
  • povećavanje zadovoljstva korisnika
  • poverenje da će predviđeni kvalitet biti postignut i održavan
  • obezbeđenje podataka korisnicima i potencijalnim korisnicima šta vaše preduzeće može da uradi za njih
  • otvaranje novih tržišnih mogućnosti i zadržavanje osvojenih tržišta
  • dobijanje sertifikacije / registracije
  • povećanje konkurentnosti
  • povećanje profita.

Šta znači sertifikacija Sistema menadžmenta kvalitetom

U cilju postizanja usaglašenosti proizvoda i usluga sertifikacioni proces treba da utvrdi da organizacija ima sistem menadžmenta kvalitetom koji je usaglašen sa zahtevima standarda ISO 9001.

Posebno se očekuje da organizacija:

1. Ima uspostavljen sistem menadžmenta kvalitetom koji je prilagođen njegovim proizvodima i procesima i u skladu sa predmetom sertifikacije.

2. Analizira i razume potrebe i očekivanja korisnika kao i zahteve propisa i zakona koji se odnose na njegov proizvod.

3. Osigura da su karakteristike proizvoda specificirane u cilju da ispune zahteve korisnika i zakona i propisa.

4. Ima definisane procese i tako upravljanje procesima koji su neophodni za ispunjavanje očekivanja: usaglašenost proizvoda i zadovoljstvo korisnika.

5. Obezbeđuje valjanost resursa neophodnih za podršku procesima proizvodnje kao i monitoring ovih procesa.

6. Vrši monitoring i konrolu karakteristika proizvoda

7. Spremna da spreči neusaglašenostii sistematično poboljšava procesa za:

  • ispravljanje bilo koje neusaglašenosti koje mogu da se pojave (ukljućujući i neusaglašenosti koje su otkrivene nakon isporuke)
  • analiziranje uzroka neusaglašenosti i preduzimanje korektivnih mera za njihovo ponovno pojavljivanje
  • razmatranje žalbe korisnika i odgovara na njih
8. Ima i primenjuje efektivne interne provere i preispitivanja od strane rukovodstva

9. Vrši nadzor, menja i kontinualno poboljšanje efektivnosti svog sistema


Šta ne znači sertifikacija Sistema menadžmenta kvalitetom

  1. Veoma je važno prihvatiti i razumeti da standard ISO 9001 definiše zahteve za organizaciju i funkcionisanje sistema menadžmeta kvalitetom, ali ne i kvalitet proizvoda. Sertifikat treba da pruži poverenje u mogućnost organizacije“ konstantno proizvodi proizvod koji ispunjava zahteve korisnika, zakona, propisa i standarda“. Međutim on ne znači neophodno obezbeđenje i garanciju da je organizacija u stanju da 100% postigne usaglašenost proizvoda i ako je to prevashodni cilj organizacije.
  2. Sertifikat Sistema menadžmenta kvalitetom ne znači da organizacija proizvodi superiorne proizvode ili da je njen proizvod sertifikovan prema bilo kom standardu ISO za proizvod ili nekom nacionalnom ili međunarodnom standardu. 

SSM Standardi sistema menadžmenta

Wind turbines ISO 50001 - Energy management

ISO 14000 family - Environmental management

ISO 9000 family - Quality management

ISO 22000 - Food safety management

ISO/IEC 27001 - Information security management

ISO 20121 - Sustainable events management

Sistem menadžmenta kvalitetom

 

Opširnije >

Poručite >


 

Sistem menadžmenta zaštitom životne sredine

 

Opširnije >

Poručite >


 

HACCP - Codex Alimentarius, CAC/RCP1

 

Opširnije >

Poručite >


 

Informacione tehnologije - Sistemi menadžmenta bezbednošću informacijama

 

Opširnije >

Poručite >


 

Sistem menadžmenta zaštitom zdravlja i bezbednošću na radu

 

Opširnije >

Poručite >